“Ali bi Martina z veseljem priporočil vsem? Seveda ne, naši konkurenci nikakor.”

Nesmiselno in predrago si je domišljati, da v podjetju Panna d.o.o znamo in zmoremo vse narediti sami. Z Martinom sodelujemo na področju marketinga že vrsto let. V tem času smo se naučili, da je pri vsaki akciji  »vrhunsko« prodajno  pismo izredno pomembno, če ne kar ključno. Pri svojih idejah je izviren in drzen, predvsem pa zna prisluhniti zahtevam in željam naročnika.

Boštjan Rueh, direktor podjetja Panna

“… če želite izboljšati vsebino in prodajno sposobnost spletnih strani, potem je Martin prava oseba. Njegova priporočila so praktična, konkretna in takoj uporabna. Kar je še najbolj pomembno, prinašajo rezultate. ”

Janez Hudovernik, direktor podjetja Pro Acta

“… z Martinom smo že prej sodelovali in vedno sem bil več kot zadovoljen, kar se je pokazalo tudi po zadnji, uspešno zaključeni prodajni kampanji..."                    

Oto Jazbinšek, direktor podjetja Rittal

“… vsi pravijo, da če verjameš v svoj projekt, izdelek, storitev, ti bo uspelo, ampak vseeno ni čisto tako … HVALA za ‘Know-how‘!”

Nina Draksler, lastnica EtuiZaMobi.si

»…tudi po 5-ih letih sodelovanja so še vedno prisotni AHA trenutki, ki mi izboljšujejo odzivnost prodajnih tekstov…”

Miro Ivanovič, EX Lovec na nepremičnine

»… zelo mi je všeč direktnost vaših idej saj so neposredne, nekako iskrene, vitalne, brutalne … veselim se ponovnega sodelovanja …”

Matjaž Leskovšek, CEO Breathing Labs

“… če sem čisto iskren sem testiral vse tri … vaše prodajno pismo je namreč botrovalo 35% večjemu odzivu v primerjavi z ostalima dvema …”

Dejan Vukovič, direktor in ustanovitelj TopFit Planet-a

“… zbija pravi izbor …”

Emil Pavić, Printera Direkt – Lion

“…TOLE BI ŠE JAZ KUPILA! Vaši maili so že sami po sebi poučni; hvala!…”

Barbara Kodrin, Osebna trenerka za fitnes, hujšanje, oblikovanje telesa