Natisni 

V Sloveniji obstajata dve vrsti ljudi.

uspeh prodajenga pismaPrvi se zgledujejo po splošnih receptih za pripravo prodajnih pisem in se ob slabih prodajnih rezultatih sprašujejo, kaj je šlo narobe, iščejo izgovore: da kupci nimajo denarja, da prodajna pisma ne učinkujejo…

Drugi poiščejo zanesljivega specialista za prodajna pisma, ki jim prej pove kaj je možno in kateri marketinško – prodajni koncept je primeren za njihove kupce.

Če je od vašega prodajnega oddelka odvisno preživetje podjetja (finančni prilivi) stanje na poslovnem računu, potem je ključnega pomena, da imate odlične prodajalce.

Pomislite, kaj bi se zgodilo, če bi poslali na 2.588 naslovov vaših obstoječih kupcev in potencialnih strank isto število vaših najboljših prodajalcev – mislite, da bi bil izplen zadovoljiv?

Sestavil vam bom učinkovit koncept prodajnega pisma, ki bo imel isti učinek na vašega kupca, kot če bi ga obiskal vaš TOP prodajni svetovalec – edina razlika je v tem, da vam ne bo treba plačati 2.588 prodajalcev – investicija v direktni marketing; učinkovito prodajno pismo se vam bo hitro povrnila.

KAKŠNE SO KORISTI?

Če imate prodajno pismo že napisano mi ga pošljite na BREZPLAČEN KONTROLNI PREGLED.

Posredujte vaše prodajno pismo v brezplačni pregled

Email naslov 
Ime in priimek 
Podjetje 
Namen pisma 
Sporočilo prodajnega pisma 
Priponka