Letno smo naredili okrog 300 tisoč pogovorov za različne stranke.
 
Ja, tudi bagre (gradbene stroje)  smo prodajali preko telefona in to zelo uspešno :)

 

Prodajali smo že skoraj vse:
- od kadilnic,
- električnih omaric,
- zamrznjene hrane,
- revij, knjig, seminarjev in strokovnih priročnikov,
- pridobivali sestanke za prodajnike (nekaj malega tudi za zavarovalne zastopnike),
- klicali v imenu dobrodelnih organizacij,
- ...

Dobrih 6 let sem (pri nekdanjem delodajalcu) pokrival tudi področje telemarketiga - kot vodja KC-ja, zato se lahko v primeru vprašanj glede
klicnega (kontaktnega) centra obrnete name, tako boste dobili informacije kar iz prve roke.


Če razmišljate o klicni akciji, vas mogoče zanima CENA. Koliko vas bo klicna akcija stala?
Izvajalec vas bo, preden vam bo podal ceno za izvedbo vprašal še:

- ali gre za inbound ali outbound (ali kličejo vaše naslovnike ali sprejemajo klice za vas)
- kolikšna je velikost baze in ali so v bazi že telefonske številke ali jih je treba poiskati
- ali se kliče na mobilne ali stacionarne številke
- ali boste bazo priskrbeli vi – POMEMBNO Ali vaša baza vključuje tudi telefonske številke?
- ali boste zmožni obdelati pridobljene podatke v hitrem času
(npr. če se dnevno pokliče 2000 naslovnikov - ali boste lahko obdelali vsa povpraševanja, naročila, ... če ne, vam bodo dodelili namesto 10 operaterjev samo 2 operaterja ..)
- ali imate že pripravljen scenarij ali želite, da vam ga izvajalec sestavi? Velikokrat, izvajalec predlaga izboljšave scenarija, če ga naredi naročnik.
- ali ste že kdaj izvedli klicno akcijo, ste že v podjetju sami poskusili poklicati 100 naslovnikov, da približno ocenite "uspešnost" akcije, oziroma odzivnost ...
- kakšna je zahtevnost klica, koliko časa traja klic, koliko inkatere podatke je potrebno pridobiti....

Cena klicne akcije se lahko oblikuje na 3 načine:

- Na zaključni kontakt
Zaključni kontakt pomeni, da dobimo odgovorno osebo, ki nam da zaključni odgovor/naročilo/podatke ...
Tudi če trikrat govorimo z osebo, ki ni kompetentna in četrtič dobimo osebo, ki je kompetentna, se kot zaključni kontakt šteje samo ta zadnji kontakt, ko dobimo zaključni odgovor.

- Na provizijo
Po dogovoru se najprej testira na določeno število kontaktov in se potem glede na uspešnost dogovori za provizijo

- Na pridobljene podatke/izpolnjene ankete, posodobljene podatke ...

Poleg cene vas bo verjetno zelo zanimalo ali bo akcija uspešna. Na to vprašanje vam bodo odgovorili vodilni v klicnem centru.

Če načrtujete klicno akcijo (kot podporo direktni pošti ali povsem ločeno), vam bom posredoval kontakt izkušenega klicnega centra,
ki vam bo pomagal pri kreiranju kampanje, predlagal kako izboljšati prodajo …

Pišite mi.

Dodajte svoj komentar