Natisni 

 

V Srbiji so specifične modre kuverte uporabljali tudi kot "sodne pozive".

Predvsem v 90-ih, ko se je vojno stanje stopnjevalo, so v njih pošiljali pozive za vpoklic k služenju vojaškega roka.

Ker so morale biti kuverte vročene osebno in podpisane s strani prejemnika, se jim je velika večina poskušala izogniti.

Pred štirimi leti pa je v zavarovalnici Delta Generali (Srbija) nastal nenavaden PROBLEM.

Na razpis za prosto delovno mesto finančnega managerja so prejeli 1500 prijav.
Izbrati pa so želeli le enega - najboljšega.

Na pomoč jim je priskočila agencija McCann Erickson, ki je pripravila domiselno direktno pošto, s katero je želela povabiti primerne kandidate na razgovor.

Glede na to, da bi moral kandidat dokazati poštenost, »spoštovanje prava«, zvestobo in predanost, so predvidevali, da oseba, ki ne bo prevzela modre kuverte, ne izpolnjuje zahtevanih osebnih lastnosti za prosto delovno mesto finančnega managerja.

Oglaševalska agencija: McCann Erickson Beograd, Srbija
Kreativni Direktor: Jana Savic Rastovac, Vladimir Cosic
Art Direktor: Marko Prokic
Kreativni coaching: Yaniv Mlinarski
Objavljeno: August 2010

 

 

 

Dodajte svoj komentar